Monday 20 November 2017

Stèrter - to start, start up

stèrter - to start (of machine, etc), start up, fire up, get going

Présent

jé stèrte
tu stèrte
i' stèrte
ou stèrte
jé stèrtons
ou stèrtez
i' stèrtent

Prétérite

jé stèrtis
tu stèrtis
i' stèrtit
ou stèrtit
jé stèrtînmes
ou stèrtîtes / ou stèrtîdres
i' stèrtîtent / i' stèrtîdrent


Împarfait

jé stèrtais
tu stèrtais
i' stèrtait
ou stèrtait
jé stèrtions / jé stèrtêmes
ou stèrtiez / ou stèrtêtes
i' stèrtaient

Futur

jé stèrtéthai
tu stèrtéthas
i' stèrtétha
ou stèrtétha
jé stèrtéthons
ou stèrtéthez
i' stèrtéthont

Conditionnel

jé stèrtéthais
tu stèrtéthais
i' stèrtéthait
ou stèrtéthait
jé stèrtéthions / jé stèrtéthêmes
ou stèrtéthiez / ou stèrtéthêtes
i' stèrtéthaient

Présent Subjonctif

qué j'stèrte
qué tu stèrte
qu'i' stèrte
qu'ou stèrte
qué j'stèrtions / qué j'stèrtéthêmes
qu'ou stèrtiez / qu'ou stèrtéthêtes
qu'i' stèrtent

Împarfait subjonctif

qué j'stèrtîsse
qué tu stèrtîsse
qu'i' stèrtîsse
qu'ou stèrtîsse
qué j'stèrtîssions
qu'ou stèrtîssyiz / qu'ou stèrtîssiez
qu'i' stèrtîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à stèrter, etc.
Pâssé continnu
j'tais à stèrter, etc.
Futur continnu
jé s'sai à stèrter, etc.
Parfait
j'ai stèrté, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais stèrté, etc.
Futur Parfait
j'éthai stèrté, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais stèrté, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à stèrter, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à stèrter, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à stèrter, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à stèrter, etc.

Participes

Présent
stèrtant
Pâssé
stèrté

Împératif

stèrte, stèrtons, stèrtez

No comments: