Monday 20 February 2017

Georgie (Mathilde de Faye)

Georgie fut née aniet en 1846

Georgie (pen-name of Mathilde de Faye) was born on this day in 1846

Il avet tréjous l'bronchitis dans l'hivé,
Devant q'nou susse chu r'miède là, ni yiou allé;
Mè étout, j'eu du freit, j'tais presque ocksis eunne faix,
Toute suite j'men allit siez Mousieu de Faye,

Chute femme ichein yieaidji à se mettre dedans
Mais oh!! malheur où'l oublie de mettre yieau devant
Achteu t'chi faithe où n'pouvait pas prendre eun bain sans yieau
Et l'Docteu yiavet dit qui fallait qu'oùl preinse bein kaoud.

J'crait bein qui n'tais pas prêssis, y faizet bieaue kié d'aistelles;
Nou sçait bein que "Umbrella Courtship" et eunne "nice" p'tite hardelle -
- Fait que l'temps se passe trop vite et y n'pensent pas à la pieïe.
Probabïément qui ftha d'la pieïe, quand y rapportethont man parapuïe.

Fait y toutes sortes de p'tits teurs? comme y y'ien a qui font.
Fait y la meîne qu'il a oubliyiet l'Jerriais? conte le mé tout au long,
Où bein a t'y asseais d'esprit; pour n'avé pas d'ordgi,
Et pour que parmi les villeais y'n se faitche pas motchi.

Et mon doux, il est vrai, chest tout qu'à changi,
Pas d'chandelles de jonc, ni d'crâcsais pour villyï;
Pas d'jontchièthe ouprès l'âtre pour s'asièthe dans l'hivé,
Mais eunne "couch", eunne lampe pour êkyiéthi et êkaouffé.

No comments: