Thursday 5 January 2017

Acouo tchiques saûciches - Some more sausages

Des saûciches dans la littéthatuthe Jèrriaise:

Some sausages in Jèrriais literature:

Ou téléphone à san bouochi.

"Est-che vous Mess Breûtchèt?"

"Oui Madame."

"Eh bain, enviez-mé tout d'suite quatre livres d'sau-"

Aaron B'lîn, tch'est la bête au dgiablye, 'tait assis sus eune scabelle tout prés d'la porte quand l'Offici entrit dans l'aubèrge. Aaron n'bait rein pus fort que d'la limonade, mais i' s'pliait à passer ses séthées à bailli d'sa bec parmi l's'autres. En entrant, l'Offici l'Chèr sé mâtit d'but à côté d'la scabelle à Aaron, ses mains dans ses pouchettes de braies. Aaron vit sa pouchette de grand' câsaque grande ouverte à côté d'san nez. En passant par la boutique, il avait acaté eune livre de sausiches pour sa m'mée, et i' mîns ieune des sausiches dans chutte pouchette-là et dêhallit l'Bâton d'Justice et l'mins tout d'suite dans sa pouchette!"


Y' avait du sè et du vinaigre,
Et pas mal de litcheu.
D'caboche au picl'ye, y'en avait bein,
Et d'la sausiche de g'va.

Loup-Loup et l'Caouain sont grands amins acheteu car je li donni la maintchi d'une sausiche que j'avais prins de dans l'armouaithe à Marie Hibou. Mais je fus obligi à peu près de m'passer d'dîner pour gâgni l'amiêtchi de ch'tte affreuse bête-là.

Ma missice et touos nos p'tits caouins étaient hors passer l'jour siez la bouanne femme Hibou, ma belle-méthe, ouais qu'je n'visite pas, mé, ch'est pourtchi je fut tout à fait à man pliain, personne à m'embêter, je dîni tout seu sus un couplye d'sausiches qu'avaient tchais du pagas à un homme qui ramontait Queen's Road, et que j'avais glyénné à chinq minutes devant mînièt le sé de d'vant.

Quand vot' femme est embarrassèe
A fricachi une castrollèe
D'sausiches ou d'crêpes pour lé diner
Tchic peûlle est seux dé v'nin chiner
Un tas d'pêqu'thie, - Et quand ou r'vein
L'fricot, qu'a happè, n'vaut pus rein!

Les gardiniers voulaient saver pourtchi qu'i' n'pouvaient pas envier lus pommes et lus verjus en Angliéterre. D'un autre côté, certains fermiers avaient dans lus êtablyes des bêtes de valeur qu'étaient vendues pour l'Amethique et les Etats avaient décidé qu'i fallait les garder ichin pour, en cas d'besoin, en faithe des stêques et des sausiches.


No comments: