Friday 27 May 2016

Un but d'la Bibl'ye - Bible snippet



La Bouonne Nouvelle s'lon Jean, chapitre 10, vèrsets 11-16:

Gospel according to Jean, 10: 11-16:
Mé, j'sis l'bouôn gardeux d'brébis: lé bouôn gardeux donne sa vie pouor les brébis. L'chein tch'est un valet, tchi n'est ni l'gardeux ni l'maît' des brébis, vait l'loup appréchi et happe la pathe hors des brébis; et l'loup d'vale sus ieux et les cache par touos les bords, et viyant qu'il est un valet i' n'est pon gêné pouor les brébis. Mé, j'sis l'bouôn gardeux; j'connais mes brébis, et ieux i' m'connaîssent, tout coumme lé Péthe mé connaît et mé l'Péthe; et j'donne ma vie pouor les brébis. Et j'en ai d'aut's brébis tchi n'sont pon d'chu clios-chîn. Jé s'sai d'même lus dgide, et il' êcout'tont ma vouaix, à seule fîn qu'i' y'ait un troupé et un gardeux.

No comments: