Thursday 24 December 2015

Dans les Pâraisses!

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Jean Picot (J.P.):

Here's today's text by our author of the month, Jean Picot (J.P.):

Dans les Pâraisses!
Man chier ammin Elie
Ecoute chounn'chin, j't'en prie,
Té qu'aime à ouï et qui t'intéresses
Dans chein qui s'pâsse dans les Pâraisses!

A St.-Pierre

Un Saint-Pierrais, à tchi un r'tou d'vent
Avait bûchi san parapluie,
Faîsait alentou' pus d'un serment
Et, jé vos l'gage, dé drôles dé d'vis -
Un vaîsin, bouan chrêtchien, lé r'Merquant,
L'y dît d'un ton pieux et douôchin: -
- “Allons, man garçon, est-che ichin lè temps
“D'attendre un p'tit êtè dé St.-Martin?” -

A St.-Cliément

Un St.-Cliémentais s'en allait en Ville,
“Peste!” sé faîsait-y, “partout y n'y'ià qu'bo'e -
“Qué j'marche ichin ou là, j'èscryille, et j'èscryille.
“La route est ossi pière, qu'un qu'min dé clios.
“Vaîsin,” s'fît un autre, “tu vais en draite route,
“Tu n'as pon bèsoin dé crier si haût -
“Sièz-nous j'en avons unn' pièr dèsroute
“Ov nos quatre vrégies du pré souôs l'iaûe!” -

A St.-Sauveux

Etait-che à l'aûberge? ma fé, jé n'lé sais pon,
Qué Mess Chose mins dans un grand tumbleur
Un stiffeur dé Scotch et dé tchi raide bon
Pour un houmme qu'était là - un èslecteur -
Et en y'i'offrant, l'i dît, en français: “Bois.” -
L'autre content dé bère sans rein payi,
L'y rèspond bein vite, sans embarras?
- Ah, que cela est bon, merci - l'Ami.

No comments: