Friday 30 October 2015

1913: An Unfortunate Fishing Expedition (2)

Du Morning News du 1/10/1913, la fanmil'ye Pain lus en fûtent bâssieauter:

What happened when the Pain family went low-water fishing:

(siette et fîn)
Y'avait d'la chervette! J'en happimes, entre Lonore et mé, trés bouons pots; et j'en éthaimes happé oquo pus sinon qu'la mathée c'menchait a juzé. Nos v'la don que j'ramontons en d'vizant et en pâslant du bouan fricot que les p'tit mnistre f'thait siez nous, d'main au sé; quand tout d'un coup, coumme j'ramontaimes le slip eunne pensée m'prind! Djantre de djantre! que j'fit. Et ta mémée! J'l'avons ronbliée!

Ne v'la Lonore dans touos ses stats! Ma Mémée! qu'ou crie. Ma pouore vielle meutheur! Ou s'en va être niée! Et la v'la qui lève les bras en haut, et s'met a couorre coumme eunne èsrapée du bord du Châté. Mé, après avé mins ma pêque et ma have souos les soins des soudards, et avé ramonté jusqu'au Bristol cherchi eune cigare et bethe tchiq chose pour me dounné du couothage dans m'n'èspreuve, né v'la quy'je r'devale la grêve touochot'ment - a cause du gravi dans mes bottes. en r'dévalant, l'idée m'vint (avous r'mertchi coumme tchiq' fais i' vos vînt d'droles de pensées?) que si l'malheu en voulait que j'fusse veuvi, che s'ait a Croad que j'doun'ais la djob, et que nou n'dounnait pon d'cipres a ch't'heu, et pas tréjous des gants.

Tchi fichue cigare qu'i' m'avaient vendu: j'fut oblyiji d'la rallumé quat' fais en r'dévalant. Ch'est-tan-tchi, quand j'arrivi dans l'senvithons du rotchi ou-ès que j'm'attendais a r'trouvé Laizé, la mé le r'couvrait quazi. Hai! Est-tu par lo? que j'cryi par trés fais. Persounne ne m'rèspounnit. La mathée montait tout l'temps: et j'fut a la fin forchi d'm'en r'venin a terre, en m'disant qu'sans doute Croad m'allouothait du disconte si j'settlais sa bille dans l'couthant d'un mais.

J'n'ai pas d'run d'vos dithe comment ch'la s'fit; mais ch'est "all right!" N'y'etha pon d'enterrement! Je r'trouvi mes deux femmes a la maison quand j'rentri. Et en m'servant d'eunne pathe de pinchettes et d'ma brioche, je r'pathi d'hallé l'cro dans mains d'un quart d'heuthe. Mais j'la grounni hardi.

Piteur Pain


Ou hoptchinne un mio.

Morning News 1/10/1913

No comments: