Thursday 9 July 2015

Quand, la niet, tu n'es d'aut' acanté mé

Né v'chîn la poésie d'aniet, tch'appathaît ichîn pouor la preunmié fais, d'not' auteu du mais, Geraint Jennings:

Here's today's previously unpublished poem by our author of the month, Geraint Jennings:

Quand, la niet, tu n'es d'aut' acanté mé,
jé d'vise ches véthités à m'n ouothilyi;
des viages tunmb'sés, amouoch'lés en espé,
des néthes allées avaû tchi j't'ai siévi...

Tu m'vîns en jaune; en rouoge jé t'vis assise;
tu 'tais attabliée et à couôrre les c'mîns.
Lé feu m'attrioque - il est d'mêtchi qu'j'attîse
des ouothilièrs et bathilyies d'rouoge vîn.

Amont les d'grés, tu mets la clié à l'us,
et m'mouôntre les bouaîs'sies stchulptées sus l'auté
où'est qu'm'n êdrédon, entouortilyi d'vèrjus,
est à té dranneter, t'pêtchi dans man liet.

No comments: