Wednesday 3 June 2015

The Ecrehous

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Jean Sullivan:

Here's today's text by our author of the month, Jean Sullivan:

The Ecrehous
Vait Maria! Dis que la mer est belle!
L'orage est là, là bas dans le lointain;
Siyons heusroeux, oui men ange fidèle,
Chantons ensemble et baillons nous la main.
Sus l's Escréhous, vain, qu'mandes y ma Reine!
D'mandons à Gieu de bénir nos amoux!
Ouait, I respond! Je sens sa douoche haleine;
I dit tout haout:- aimais, aimais, tréjoux!

Je crains pour té, la fureur de tan père.
Ma Maria nou veut nouos séparer
Dis nos amoux, oui dis les à ta mère -
Oh, Maria je t'entends soupirer….
Responds - responds, ti ne sais que me dire….
A tes parens tu voudrais obéir.
Dis, aimons - nous…. Oh je te vait souorire!
Tu dis oquo - faut aimer et souffrir….

Nos séparer? Oh, non, ch'n'est pas vivre
Pour d'samouoroeux, qui n'sont qu'a lus printemps.
Oh, Maria, vait d'amours je sis ivre!
Vain dans mes bras, bravons les contre-temps.
L'osrage est là… là-bas, là-bas i groude
Vait il en veut à nos chastes Amoux!
Mouorons… mouorons - vains, vains, volons sus l'oude,
Mentons au Ciel, là je vivrons tréjoux!….


No comments: