Tuesday 23 June 2015

D'senhèrméler - to disentangle

Présent

jé d'senhèrmèle
tu d'senhèrmèle
i' d'senhèrmèle
ou d'senhèrmèle
jé d'senhèrmélons
ou d'senhèrmélez
i' d'senhèrmèlent

Prétérite

jé d'senhèrmélis
tu d'senhèrmélis
i' d'senhèrmélit
ou d'senhèrmélit
jé d'senhèrmélînmes
ou d'senhèrmélîtes / ou d'senhèrmélîdres
i' d'senhèrmélîtent / i' d'senhèrmélîdrent


Împarfait

jé d'senhèrmélais
tu d'senhèrmélais
i' d'senhèrmélait
ou d'senhèrmélait
jé d'senhèrmélions / jé d'senhèrmélêmes
ou d'senhèrméliez / ou d'senhèrmélêtes
i' d'senhèrmélaient

Futur

jé d'senhèrmél'lai
tu d'senhèrmél'las
i' d'senhèrmél'la
ou d'senhèrmél'la
jé d'senhèrmél'lons
ou d'senhèrmél'lez
i' d'senhèrmél'lont

Conditionnel

jé d'senhèrmél'lais
tu d'senhèrmél'lais
i' d'senhèrmél'lait
ou d'senhèrmél'lait
jé d'senhèrméléthions / jé d'senhèrmél'lêmes
ou d'senhèrméléthiez / ou d'senhèrmél'lêtes
i' d'senhèrmél'laient

Présent Subjonctif

qué jé d'senhèrmèle
qu'tu d'senhèrmèle
qu'i' d'senhèrmèle
qu'ou d'senhèrmèle
qué jé d'senhèrmélions / qué jé d'senhèrmél'lêmes
qu'ou d'senhèrméliez / qu'ou d'senhèrmél'lêtes
qu'i' d'senhèrmèlent

Împarfait subjonctif

qué jé d'senhèrmélîsse
qu'tu d'senhèrmélîsse
qu'i' d'senhèrmélîsse
qu'ou d'senhèrmélîsse
qué jé d'senhèrmélîssions
qu'ou d'senhèrmélîssyiz / qu'ou d'senhèrmélîssiez
qu'i' d'senhèrmélîssent

Temps composés

Présent continnu
j'sis à d'senhèrméler, etc.
Pâssé continnu
j'tais à d'senhèrméler, etc.
Futur continnu
jé s'sai à d'senhèrméler, etc.
Parfait
j'ai d'senhèrmélé, etc.
Pus-qu'parfait
j'avais d'senhèrmélé, etc.
Futur Parfait
j'éthai d'senhèrmélé, etc.
Conditionnel Parfait
j'éthais d'senhèrmélé, etc.
Parfait continnu
j'ai 'té à d'senhèrméler, etc.
Pus-qu'parfait continnu
j'avais 'té à d'senhèrméler, etc.
Futur Parfait continnu
j'éthai 'té à d'senhèrméler, etc.
Conditionnel Parfait continnu
j'éthais 'té à d'senhèrméler, etc.

Participes
Présent
d'senhèrmélant
Pâssé
d'senhèrmélé

Împératif

d'senhèrmèle, d'senhèrmélons, d'senhèrmélez


No comments: