Saturday 3 January 2015

Pour les Passagièrs

Né v'chîn l'texte d'aniet d'not' auteu du mais, Elie:

Here's today's text by our author of the month, Elie:

Pour les Passagièrs
Une Suggestion

Pour nos am'ner des tas d'visiteurs les Compagnies devthaient nos donner un service direct, - et à bain miyeu marchi. (La N.C. de Samedi).

Allons, Messieux, mesdames, embèrtchiz,
Né f'chin chein qu'ou voulez;
Un viage direct, à bain bas prix;
Payiz coumme ou pouvez!
Car sou n'pouvez pon affaurder
A nos payi un louis
Je s'sons contents d'vos ac'moder
Pour pas mains qu'one an' three!

Allons, Messieux, Mesdames, à bord!
Pour pliaithe ès bouans Jerriais,
J'filons tout drait dès qué j'soumes hors
Et j'n'avons pas d'arrêts!
Pas d'autre embête, en D'Jernési,
Avec un tas d'paniers;
J'allons d'un trait jusqu'en Jerry
Ov touos nos passagiers!

Allons, Messieux, Mesdames, quothage!
Jamais je s'ommes gênés
Par tempête, pl'yie, bliaze ou orage
Dé toute la traversée!
Mais savous bain tch'est qu'est l'pus bé?
Ch'est qu'sus l'baté d'Jerry
Ou n'craindrez pus le ma d'la mé
Car jé v'nons d'l'aboli!

No comments: