Monday 9 December 2013

1923: Lé Caouain à Noué (1)

Lé Caouain à Noué

Saint Hélyi Jèrri Fête dé Noué 2013 27Eh bain, mes chiers amins, v'là don Noué ervenu oquo une feis.

Comme le temps s'passe, est-che pon?

I'semblye qu'i' n'y a que tchiques semaines que nous était à s'entre souhaiter toutes les bouannes choses de la vie, et v'là-t-ti pas la saison v'nue qu'i' faut erquémenchi.

Ch'est une bouanne vieille coûtume, sans doute, mais je c'menche à me d'mander mé, à tch'est qu'tout chenna sert?

V'là appréchant d'un demié siècl'ye que nou m'dit touos l's ans "Caouain, j'te souhaite un bouan Noué et une heutheuse année."

Et i' y en a des chents qui m'disent chenna.

Mais je n'ai jamais trouvé que v'là qui m'a fait autchune difféthence à mé!

(à siéthe)
Caouain
Les Chroniques de Jersey 22/12/1923

No comments: