Monday 2 April 2012

Du Jèrriais siez BBC Jèrri

Here is a list of the phrases we covered in this week's little Jèrriais lesson on BBC Jersey (Monday after 6pm).
  • J'allons amont l'mont = We're going up the hill/uphill
  • J'allons ava l'mont = We're going down the hill/downhill
  • amont = up
  • ava = down
  • les Pâraisses d'amont = the Northern Parishes
  • les Pâraisses d'ava = the Southern Parishes
  • J'allons à Mont les Vaux = We're going up the valleys
  • eune montée = stairs, slip
  • eune montée en touothelle = tourelle staircase, spiral staircase
  • monté coumme un lait bouoilli = furious, seething
  • monté dans san pommyi = furious
  • monté coumme un des M'lêches = furious
  • chatchun à tou monte en cârrosse = every dog has his day
  • monter sus ses hauts j'vaux = get up on one's high horse

No comments: