Monday 12 September 2011

Y'étha êlection!

  • Ch'est la grande êlection, et j'proposons tchiques buts d'l'amas d'littéthatuthe êlectorale en Jèrriais: 
  • We've got some selections from the wealth of election-related Jèrriais literature to accompany Jersey's elections:
Senator Or Deputy?
Man bouonnehomme dit que j's'y têtoigne comme eune mule, mais n'êtes-ous pas d'avis qu'si y'avait yeu pûs d'têtoignes dans l's'Etats d'pis la libéthâtion, nou n'éthait pas veu tant d'bêtises et tant d'folies? Y'a trop d'membres au jour d'anniet tch'ont peux d'dithe chen tch'y pensent et d'voté comme y dév'thaient. J'vos dis tch'il est temps d'crié halte.

Il est vrai qu'si fallait pâslé en angliais j'me trouv'thais ben embêtée, mais heutheusement n'y'a autchune louë tchi vos empêche d'adréssé la Chambre en Jêrriais. Le Ph'lip dit qu'nous s'fich'cha d'mé, mais j'vos garantis que l'preumyi tch'y y'êprouv'tha s'en r'pentitha ben vite. Man vier parapluie est ocquo solide, et eune bouonne woppe à travers la tête le f'tha s'comporté. Ben seûx tch'y ne d'man'da pas pour eune deuxième.

Je n'sait pon trop ben si j'dév'thais prendre pour Sénateur ou pour Député. quand je d'mande au Ph'lip y m'dis d'allé m'couochi, mais les vaisins m'disent tous tch'y vot'tont pour mé, quand même je prendrais pour Juré Justicier. Et j'êthais tout plien d'support à Saint-Louothains, ouêsque j'ai de couôsins, comme ou l'savez, et à la Trin'té, ouêsque j'ai un n'veu par mathiage tch'a r'fûsé trais chents louis pour une g'niche r'nouv'lée, et tch'a bétôt une douzaine de mousses.

No comments: