Monday 7 February 2011

La Section de la langue Jèrriaise

Gato2Parmi les papièrs qu'nou-s'examinnit à la dreine rêunnion d'la Section de la langue Jèrriaise, y'avait un livret d'èrcitâtions Jèrriaises pouor l'Eisteddfod d'Jèrri 1988. Nou-s'en a transcrit des pièches.
Among a collection of papers examined at the last meeting of the Section de la langue Jèrriaise was a 1988 Jersey Eisteddfod Jèrriais syllabus containing a couple of untranscribed pieces.

La Punition
Je sis tou' seu ichin au liét
Pour aver fait un p'tit minchét;
Le cat j'ai mins dans l'poulaillyi,
Auve les pigeons à man frèthe Fifi.

I' peuvent me puni si ch'est tchi veulent
Pour bein que je n'sis pas le seul.
Man doux les pigeons n'ont pas yieu d'ma;
Memée éthait deu puni le cat.

Es pigeons je n'ai pas touchi!
Ils ont yieux peûx et fait du brit,
Si ch'est que les plieumes ont volé
Ch'n'est pon me tchi lus en hallé!

FMH

No comments: