Monday 6 September 2010

Lé Show d'l'Air - Jersey International Air Display


cross over
Chèrgi preunmiéthement
par stuck on the rock
Jeudi, l's êcoles s'sont freunmées pouor lé Show d'l'Air et i' n'y'étha don pon d'clâsses du Jèrriais. Tout coumme nou peut liéthe du Jèrriais, s'nou veurt!

Seeing as the schools are closed on Thursday for the Jersey International Air Display, here's some aviation-related reading in Jèrriais.


"Looper the loop"

“I'm going to loop!”

Je n'comprenais pas t'chest qu'chenna voulait dithe mé, mais quand je nos vi aller le nez en bas dret d'apic je pensi que m'n heuthe était v'nue et qu'à la fin Marie Hibou, le Chef et bain d'autres s'en allaient être débarassés du Caouain une feis pour toutes.

Tout d'un coup je r'fimes un saut en haut et je touanimes à la renverse.

Je m'sentais dêcoller graduellement de d'sus man siège et je m'trouvi la tête en bas à r'garder un homme qu'était à foui pour du ver dans la grève.


How the Pains Saw the Hydroplanes!

Quand j'eut trouvé moyen d'm'faufilé parmi l'monde qu'était autouore d'chu moniethe d'ouésé en bouais, et justement coumme j'm'n allais c'menchi a lus dithe tchès que j'pensais d'lus condite, y s'adounnit qu'je r'gardi en haut, et tchès que j'vit? Yun des orviateurs, ch'tait l'sien a tchi j'avais fait créthe, a man dernié viage en France, que j'm'en allais y'accaté un motor-car, et a tchi j'avais néglyiji d'renvié très chents francs que j'avais empruntés la drenne fais que j'dini a l'hotel a ses frais!


Eun' aëroport à La Rôcque

'Ma fé' s'fit l'Ph'lip, 't'as bein raisoun qu'y'en a eunne tappée d'cratchis, même bein des pièches qui dévraient être à l'âsile. Mais lé sien qu' j'avais dans l'idée ch'est ch't achocre là qui voudrait bâti eun' aëroport sus les rotchérs à La Rôcque'.


Ches Mangnifiques Gens auve lus Machinnes Volantes!

Orville et Wilbur n' fîtent qu' 45 minnutes en vol dans toute l'année suivante, et i' n'y avait pon grand întéthêt dans lus expéthiments en Améthique, mais en Ûrope nou viyait la dgèrre tch'appraichait, et les gouvèrnéments ilo baillîtent des sou pour dêv'lopper l'aviâtion, ayant l'idée qu'les avions pouôrraient être l's ièrs des armées pour dgetter l'ennemîn au liain.


Les Aviateurs

Une fais qu'la telle fut stretchie d'sus notre aéro 'tait prêt,
Et j'attendîmes que l'vent molisse un mio,
Pour faithe un "trial flight" viyous, sus la course des Tchennevais,
Et nouos faithe seux qu'tout allait comme y faut.


Les changements q'ya yieu en Jerri dans mains d'chent ans, et les changements qui pouorront avait yieu dans les chent préchaines années

Ten r'souvins-tu Ph'lip en 1912 j'vîmes pour la premié fais en Jerri, des manieres de Batchieaux en l'air, des Seaplanes. Pense Ph'lip, allait dans l'air, nou n'savait pas quasi si nous tai emphantomais quand nou vit chounna. Achteu ch'est Seaplanes et Aeroplanes, nou z'en vait touos les jours, y croisse l'Atlantique avec eun tas d'passagiers, y vont achteu d'Angiaiterre a la Nouvelle Zélande.

Ph'lip y'a chent ans si tchiq'uns avais dit q'dans mains d'chent ans nou zira dans l'air coumme nou va sus les batchieaux, il errait tai pilariait.

No comments: